It's All About Epul ^_^
i'm the nerd who love books and blogging stuff.





Shaiful Azrie
Dislaimer.



my story About Links

Shaiful Azrie | 16 | Ampang | Sts | Aps |

Stalker.


Let's Tweet Yall :)


My Wish :).


Wishlist !!

Have a wonderful family & friend
Eat Sushi at Tokyo
Having Fun At Disneyland
Skydiving At Canada


Ask me anything :D






Work Part-Time Job ^_^

Assalamualaikum you guys :D

5 / 12 / 2013 .... hari ni baru lah aku ada masa nak buat enrty  :D . banyak betul halangan -,-'' huhuhu. malam ni aku nak buat entry banyak-banyak hahaha , lagipun ... esok aku off xD .. hah ! percaya ke tak percaya ke .. aku kerja dekat bengkel motor jaguh selama cuti sekolah ni ok ! hahaha ... semua kawan-kawan aku tak caya aku kerja dekat situ -,,-" ingat anak mak macam aku ni tak reti pegang spanar ke ? hahaha

So far so good lah aku kerja dekat situ ^__^ best ... aku kenal abang Alif , abang Is , abang E-one, farhan , mad .... :) diorang baik gila dengan aku ^__^ banyak benda aku belajar dari diorang :) aku selalu berkepit dengan farhan  .. sebab farhan pandai cakap bahasa inglish jee.. dia tak fasih lagi berbahasa melayu ...akulah tukang menterjemah :) dia orang pakistan ~ huhuhu ... mad pulak orang bangladesh -__-'' susahlah nak keja ngan dia .. tak paham aku .. hahaha .. dia je betul .. perangai dia sebijik macam sarah hahaha.

kalau aku takde keje , aku snap-ii gamba hehe
gamba yang belah kanan atas tu adalah kerja pertama
aku .. hahaha .. aku kena bukak enjin motor harley design 90-an
and yang bawah tu pulak aku tangkap lepas selesai
pasang enjin motor apa tah dah lupa ~ haha

Bengkel yang aku kerja tu seberang Tesco Ampang jee ^__^
xdelah jauh mana dari rumah aku :D
aku bawak basikal fixie aku yang dah berzaman tak guna tu ~
hahahaha .. best gila lah kerja dekat situ :)

Yang kanan sekali tu Farhan , dia pakar dalam bahagian enjin n wayering 
Yang kiri sekali tu pulak abang Is , dia pakar dalam semua benda ! haha
Yang tengah tu pulak client ^_^ artis ok ~ tapi tak kenal lah dia tu .. haha
tak pemeess :B sorry hahaha

Selama aku Kerja dekat Workshop tu ... banyak gila aku belajar .. dari aku tak tahu pape ... sampailah aku pandai boleh bukak dan pasang enjin classic bike ^_^ takdelah bosan cuti sekolah aku kali ni :)