It's All About Epul ^_^
i'm the nerd who love books and blogging stuff.





Shaiful Azrie
Dislaimer.



my story About Links

Shaiful Azrie | 16 | Ampang | Sts | Aps |

Stalker.


Let's Tweet Yall :)


My Wish :).


Wishlist !!

Have a wonderful family & friend
Eat Sushi at Tokyo
Having Fun At Disneyland
Skydiving At Canada


Ask me anything :D






ask.fm maybe ? ^__^

Assalammualaikum semua ^__^ umm , nak tahu satu benda tak ? cuti sekolah kali ni penuh dengan kegelisahan ! kau tanya aku kenapa ? keputusan pmr dah nak keluar dah oii ! Hhahaha .. aku yakin budak-ii batch aku mesti tak senang duduk sekarang ni  ~ Hhahaha .. aku pun -,-" Ya Allah , semoga kami yang mengambil ujian penilaian menengah rendah pada tahun ini akan mendapat keputusan yang cemerlang ! Aminnn ~ Hhuhuhu

Cuti kali ni tak buad mende pon ... selain keje part-time dekat bengkel motor tu .. aku macam biasalah .. layan movie dekat laptop jee .. huahahaa ~ facebook aku dah tak active sangat -__- malas nak layan dah .. banyak sangat budak batak hohoho ... tapi secara tiba-tibanya ~ aku tergerak hati untuk layan ask.fm ^__^ serious tak tahu kenapa aku on balik ask.fm aku yang dah berzaman aku tinggalkan tu ~ Hhahaha , mungkin ade hikmah disebaliknya kot ...

Dekat Ask.fm ... aku buat banyak  kawan :D *friendly betul aku nie* hahaha choyy la ... dari Pahang lah , Johor lah , Kelantan lah , kuala lumpur lah .. and even sabah&sarawak :D dan paling best ... Terengganu :D *negeri yang aku gila2 nak explore* diorang semua nice gila dengan aku , Hhahaha kadang-kadang tanya aku yang bukan-bukan xD *layan je lah* tapi banyak lagi perempuan berbanding lelaki ~ hahaha.. lelaki ada dalam 9 dan perempuan ada dalam ... separuh kelas .. hahaha .. *gasak lah aku dekat situ .. siap kne ngorat lagi* hahaha.

aku dah mula ngam dengan eyna dengan akmal . ^__^ dari tak kenal .. terus jadi kawan :) eyna nie banyak betul cerita dia , hahaha ... banyak soalan dia bagi aku -_- sesak dohh nak jawab hhahahaa .. yang si akmal ni pulak raja bom -_- bertubi-tubi dia bagi .. asyik muka mamat ni je yang mengebom aku .. , dia ni macam tak pernah kena block jee hahaha ~ dan aku kenal mira .. manja orangnya :D haha , seronok soal-ii dengan dia .. bukan tu je .. aku kenal akiraichigo , Najihan , Zainal , Syuhadah , dayah , Aziim , yaya , Araa , huda , haikal dan ramai lagi lah .. they are awesome people :D silalah ask/follow/boom diorang ni ^_^ *promote* hahaha

hah !? still xde ask.fm ? ape daa .. pegilah sign up cepat ... best dohh .. nanti boleh jumpe orang-ii yang awesome :D

nie nak tunjuk dekat korang semua ! 



jangan jeles tau sebab ask.fm aku lain dari yang lain :B
aku suka gelap .. tak suka cerah-ii bagai -_-
sakit mata tau tak ! Hhahaha 
hitam cool jee ^__^
like me :B
piece yo
the end
^_^