It's All About Epul ^_^
i'm the nerd who love books and blogging stuff.





Shaiful Azrie
Dislaimer.



my story About Links

Shaiful Azrie | 16 | Ampang | Sts | Aps |

Stalker.


Let's Tweet Yall :)


My Wish :).


Wishlist !!

Have a wonderful family & friend
Eat Sushi at Tokyo
Having Fun At Disneyland
Skydiving At Canada


Ask me anything :D






KUMPULAN THE S.E.T.H SEVEN'S :D

Assalammualaikum semua ! sihat ? dah makan ? nak tahu satu bende tak , aku dah MERDEKA !! hahaha , aku dah bebas dari PMR :3 tak payah nak fikir dah sebab bendanya dah lepas , tinggal tunggu ambek result je -..-'' okay yang tu mungkin menakutkan tapi harap-harap dapat result yang okay lah #DoakanSayaDapatYangTerbaikOkay ? :)

Lepas Pmr nie , banyak pulak aktiviti sekolah -..-' , ingatkan lepas pmr terus taknak gi skolah ... alek-alek kena paksa sebab ada aktiviti lepas pmr ... huh ! malas betul aku , semua kena ada kumpulan ... dah lah kumpulan cikgu yang bagi . Tapi nasib  baik kumpulan aku kebanyakannya hyper and friendly , semuanya senang nak bawak berbincang , talkative and banyak yang gila-gila :D

aku kumpulan 7 , nama kumpulan aku the S.E.T.H SEVEN :D Aiman yang cadangkan hahahaha Moto kitorang We be the best , To beat the rest .

Hopefully kitorang akan menang :D semoga semua akan berjalan dengan lancar ... jangan ada yang gaduh-gaduh sudah ^__^ kita bersaing dengan cara yang sihat :) May Allah Bless every team including mine :) harap dapat beseronok dengan kawan-kawan :D tahun depan belum tentu semua ada lagi dekat skolah tu .. semua pakat nak pindah ke SBP lah , Vokay lah tu lah ni lah ... hahaha ..  All the best  lah pada semua orang yaa ^__^.