It's All About Epul ^_^
i'm the nerd who love books and blogging stuff.





Shaiful Azrie
Dislaimer.



my story About Links

Shaiful Azrie | 16 | Ampang | Sts | Aps |

Stalker.


Let's Tweet Yall :)


My Wish :).


Wishlist !!

Have a wonderful family & friend
Eat Sushi at Tokyo
Having Fun At Disneyland
Skydiving At Canada


Ask me anything :D






Luahan Hati :D Haha

Assalammualaikum semua , dah berzaman tak usik blog ni .. hahaha Al-maklumlah , budak asramalah katakan ... serious takde masa untuk menghadap blog ni . naseb ni dapat peluang ..ni pun sebab cuti pasal jerebu , Haha .. rindu nak buat entry dekat blog ni ...sebenarnya banyak benda nak luahkan dekat blog ni , tapi rasa macam tak boleh pulak nak luahkan segala-galanya , hmmm . so , aku akan cerita yang patut jelah..

Tahun ni , peerrghhh ! tahun paling menguji kesabaran aku :) banyak sangat dugaan dan cabaran yang aku hadapi .. tapi Al-hamdulillah aku mampu mengawal keadaan (kononnyelah) . Aku tak boleh moody-moody lagi macam dulu ! aku dah fikir masak-masak ... what ever happen , aku kena jugak berfikiran positif .takkan sebab benda kecik aku nak bad mood jee ... kalau ada orang buat hal je dengan aku , memang aku takkan layan lah dia tu ... daripada aku gaduh .. baik aku berdiam diri ... biarlah orang nak cakap apa , mulut orang ni kita tak boleh nak tutup ...

tahun ni aku kena berdepan dengan orang 3P ....
Hahaha , 3P tu ape ? senang jee ... Pencuri , Penipu , Plastik .
bertapa sakitnya hati nak berhadapan dengan orang macam dia tu ... tak kesian dengan diri sendiri ! dia ingat aku tak tahu dia yang curi handphone akim -,-" bukti dah berlambak dah ...dah pencen mencuri mase form 3 konon , habes thun lepas yang dia curi handphone Akid tu ? cakap keling -_-" susah sangat ke nak mengaku ? aku ada otaklah .aku tak bodoh  ... disebabkan perangai dia yang macam tu , semua budak batch aku benci dia ... depan baik je tapi belakang .. hahaha , tapi aku tak macam diorang , aku je yang betul2 tunjuk yang aku tak suka dia .. haha ,  buat apa nak buat baik dengan orang macam tu ? dahlah kutuk aku macam2 ... beras puakalah , pintu automatiklah bagai :) dia ingat aku tak tahu dia kutuk aku ? yang dekat twitter ... direct messagge dia pun aku tahu ... memang macam sia* fitnah dia ! haha , lantak kaulah nak cakap apa pun pasal aku :) sekurang-kurangnya aku kutuk kau benda betul :) kau mencuri ~ Hentahlah , aku hanya mampu doakan kau berubah , bagi jelah balik "barang-barang" yang kau curi tu dekat tuan dia . aku kesian dekat kau sebenarnya ,... sebab kau pernah ada dalam sebahagian dalam hidup aku ... aku pernah anggap kau abang aku .. kau je merosakkan diri kau ! semoga kau akan berada di jalan yang benar ...

Tu baru satu , okok ... aku nak cerita pasal kawan aku sorang ni pulak . -_-'' , kitorang dah macam adik-beradik dah ... kau lebih kenal aku dari orang lain ! kau selalu luah perasaan kau dekat aku ! kita selalu berkongsi rahsia together-gether , tapi kenapa kau sanggup buat cerita pasal aku dekat orang ? sampai semua pandang aku hina ! apa masalah hidup kau perempuan ! aku tak nak couple dengan kau sebab kau tu aku dah anggap macam adek aku dah ! kita kecik sampai laaaa ni always bersama !! ... aku hanya mampu terima kau sebagai seorang sahabat aku jee -..-'' tolong lah faham ..... yee aku sayang kau ... tapi tak lebih dari seorang kawan ... kau kawan aku dan kau patut faham aku .. ni asyik aku je kena faham kau ... memang taklah . Dan sekarang , jangan tanya kenapalah aku tak layan kau ! ...aku harap kau sedar apa yang kau buat ni salah , aku harapkan jugak kau akan menjadi BFF aku lagi :'D kenapalah orang-orang yang aku sayang jadi macam ni , mencurilah , buat cerita pasal akulah , fitnah aku sana-sini .. haishh ...Semoga korang berubah ! aku harap sangat-sangat korang berubah ! sejujurnya aku rindu goodside korang !! tapi tak bermakna aku tak benci korang sekarang -_-'' ...