It's All About Epul ^_^
i'm the nerd who love books and blogging stuff.





Shaiful Azrie
Dislaimer.



my story About Links

Shaiful Azrie | 16 | Ampang | Sts | Aps |

Stalker.


Let's Tweet Yall :)


My Wish :).


Wishlist !!

Have a wonderful family & friend
Eat Sushi at Tokyo
Having Fun At Disneyland
Skydiving At Canada


Ask me anything :D






Bibik Sementara Di Musim Jerebu :D Haha

Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca :D sihat ? dah makan ? dengan siapa tu ? Haha , Okok , sejak kebelakangan ni ... aku asyik buat entry baru jee ... semua pelikkan ?  ... dahlah aku duduk asrama ... haishh ... apelah korang ni ... aku ada dekat rumah daa ~ ni semua pasal jerebulah ! -_-''

Hari ahad lepas aku dah balik asrama dah , lepas tu ... malam tu ada announcement yang esok cuti sampai diberitahu , so budak asrama boleh balik ! aku pun baliklah KL keesokkannya dengan abang banok ... sampai-sampai je TBS .. abang yot mecet abang banok esok sekolah -,-'' ... memang taklah aku nak balik segamat balik ! baru sampai kott ! tapi abang banok balik segamat hari tu jugak ... dia beli tiket pukul 7 ptng .. kesian dia ~ aku rasa sebersalah gila kott , sebab aku yang ajak dia balik ~ dah lah dia kena tunggu aku dekat tangga sorang2 .. aku tertinggal beg atok normah -,- . Lepas tu .. OTW nk ke LRT , ade orang gila ikut aku dari belakang -_-'' , cuak tak cuak lah aku mase tu ,.. tah apa tah dia melalut ... aku dengan beraninya bagi dia seringgit ... dia ambek ... lepastu dia melalut lagi lepastu dia bla macam tu jee , orang dekat situ semua tengok jee -,-" bukan nak tolong ! heeisshh .. naseb aku tak kena bunuh ke ape dengan orang gila tu .... aku sampai rumah mahgrib ...

sampai rumah je , aku dapat tahu bibik takde sampai jumaat T^T , so aku kena tolong jaga rumah / kemas rumah / jaga adek / jemur kain  ...senang cerita , gantikan tempat bibik buat sementara -_-" baru plan nak balik segamat hari khamis ! Hmmm , anak sulung ... kena bekorban ....*bekorban sangadd* nasib dapat habuan ^_^ , aku tak mintak eah .. parent aku yang nak bagi .... hehehe .. aku terima je ..

So , aku akan balik Segamat hari Sabtu ni ! semua nak DM , CALL , MESSAGE , CHAT  aku , tanya bila nak balik ... hahaha .. korang rindu aku kan ? siap nak marah-marah lagi aku tak balik asrama :3 hahaha , tapi bila aku tanya rindu aku tak , semua pakat nak muntah -,-'' muntahlah korang ramai2 ... aku tahu korang rindu dekat member korang ni kan ? hahahaha *DahLahTuEpul -_-''   ... balik hari sabtu tapi tak tahu pukul berapa ... aku sampai asrama malam kot ... haishh .. semoga aku selamat sampai :)