It's All About Epul ^_^
i'm the nerd who love books and blogging stuff.





Shaiful Azrie
Dislaimer.



my story About Links

Shaiful Azrie | 16 | Ampang | Sts | Aps |

Stalker.


Let's Tweet Yall :)


My Wish :).


Wishlist !!

Have a wonderful family & friend
Eat Sushi at Tokyo
Having Fun At Disneyland
Skydiving At Canada


Ask me anything :D






secebis keinsafan

Assalammualaikum semua ! dah lama aku tak buat entrykan ? huhuhu , busy dohh -,-'' , nie mase cuti sminggu nie aku nk berblog puas-puas :) ....hmmmmmm klo korang bace tittle aku kali ni .... " secebis keinsafan " hmmmm . sejak kebelakangan nie , hidup aku penuh dengan konflik , aku tak pernah rasa tenang , selalu tak puas hati dan hidup aku huru-hara jee . Hmmmm , susah nak cakaplah ....

Semua aku ada , kengkawan , duit yg mencukupi , mummy&abah , family .... Aku tak tahu kenape hati aku rasa kosong ! Masa aku having fun pun mesti tibe-tibe hati aku tak tenang :( ... aku sampai beranggapan yang aku nak mati dahh ......

Tapi , bile difikirkan balik .... mesti ada hikmah di sebalik semua ni ... fikir punye fikir , terus ingat semua perbuatan buruk aku tahun ni :( Ya Allah ... aku telah banyak melakukan dosa !! ... hmmmmmm ... aku rasa aku ni kejam sangat lah pulak -..-'' .... aku terlalu lalai dengan duniawi ....

aku bukan nak menunjuk yang aku ni dah bertaubat ke hape .. aku just nak korang jadikan bende ini sbagai iktibar !! jangan lupakan Allah SWT .. jgn lalai dengan duniawi ......

Naik sekolah nanti , aku berazam takmoh buat jahat dah dekat orang dan taknak lalai n taksub dengan nikmat dunia !! :) ... semoga kengkawan diluar sana pun same ......:")