It's All About Epul ^_^
i'm the nerd who love books and blogging stuff.





Shaiful Azrie
Dislaimer.



my story About Links

Shaiful Azrie | 16 | Ampang | Sts | Aps |

Stalker.


Let's Tweet Yall :)


My Wish :).


Wishlist !!

Have a wonderful family & friend
Eat Sushi at Tokyo
Having Fun At Disneyland
Skydiving At Canada


Ask me anything :D






my vacation

My vacation to Kelantan !

Assalammualaikum !!
hye guys !!
Alhamdulillah aku dah selamat pergi dan pulang :)
kan aku cakap aku nak kongsikan sikit pasal percutian aku dekat kelantan??
hehehe .. aku nk cerite lah ni :B
okok ,,. 

kitorang gerak pegy Kelantan hari isnin malam , 
non-stop perjalanan ke Terengganu ,
dan mcm biase aq akan tido mati ,,.. hehhee 
bgun2 jee dah pukul 3:45 a.m ... n dekat petronas mner n'tah ... 
huhuhu , then  trus kn perjalanan ke Tok Bali , Kelantan  :)
dkat Tok Bali abah aku nak cari tanah .. konon-kononnye nak duduk dekat sne
hehehehe ,  dalam pukul 6:24 a.m .. sampai kt Pantai Tok Bali ... adek-adek aku sume kluar dok tngkap gambar dekat pantai tu ... mase tu matahari bru nak naek ... aku ngantok lagi .. 
so still membute dlm kerete heheheh .... lpas tu kitorng pegi tandas awam , kitorang basuh2 muke 
buad ape yg patut .. hehehe .. n then cari tempat makan :)
pusing punye pusing punye pusing .... dpt jugak jumpe kedai makanan yg nmpk elok sikit ,,,
kitorang makan nasi dagang ^^ .. nak feel Kelantan konon-kononnye ,, hahaha ...
lepas habes makan kitorang pon pusing-pusing dekat Tok Bali n teruskan perjalanan
ke Kota Bharu .. otw nk ke Kota Bharu tu aku tido lagi ... hehehe

bgun-bgun je , aku dah sampai rumah Opah Ina dkat blakang KB Mall , Kelantan ^^V
kluar krete jee .. badan aku sakit gilee =='' .. n then angkat barang
yg patut bawak msok dalam rumah ...
rumah dier betul2 depan kubur ==''


betul-betul depan rumah .. xpi xpelah ... kubur islam ..:)

nilah rumah Opah Ina :D dier bru lepas pencen , hehe

Kitorng duduk dkat Kota Bharu 3 hari , lpas tu ke hatyai

sepanjang 3 hari dkat Kota Bharu tu ...
kitowang memanjang berjalan , beshopping , makan ,, hehehe
lpas tu kitorang trus ke hatyai ,
ni dh kali ke brape msok siam pon aku tak thu ,, lupe sudaa ..==''
anyway ..
pegi msok siam pon shopping lagi :B hehehehe
sehari dkat hatyai , tros balik kl lalu kedah :D ...
sorry ... gamba2 lain ade masalah teknikal skit --'' .. xleyh tunjuk ==''
 hopefully dapat jenjalan lagi mcm ni :)