It's All About Epul ^_^
i'm the nerd who love books and blogging stuff.





Shaiful Azrie
Dislaimer.



my story About Links

Shaiful Azrie | 16 | Ampang | Sts | Aps |

Stalker.


Let's Tweet Yall :)


My Wish :).


Wishlist !!

Have a wonderful family & friend
Eat Sushi at Tokyo
Having Fun At Disneyland
Skydiving At Canada


Ask me anything :D






Semua sudah berlalu ~

 

dulu aku ada abang angkat yg baik hati .. aq tabit dekat dier sesangat .. dier selalu ambik berat pasal aku ... dulu lah .. sejak gaduh pasal laptop dier tu ,.. tross malas nk layan dier .. sampai skang x tegur dier sngt .. dah lah duuduk satu asrama .. ingt lgi kiteowng kehulu kehilir sama2 :) nape lah kau buad hal -.-'' dier ade pujuk jugak aku .. haha .. yg bodohnya .. aq pulak x nk maafkn dier -.-'' so .. thun nie dier ade adek bru .. aku pon ade abg bru :) tupun dah bukn abg lagi dh  -.-'' apepon .. aku just nk bebaek ngn dier .. x yah lah sampai x bertegur .. rse berdose plak ...... aq nak cube jdi mcm dulu ... xpi x leh lebih2 lah .. nnty adek dier marah dooh ... hahaha .hidup dekat asrama nie penuh dgn konflik .. P/s : kalau si die membace .... please jgn ckp pape ... simpan dlm hati ok -.-'' malu