It's All About Epul ^_^
i'm the nerd who love books and blogging stuff.





Shaiful Azrie
Dislaimer.



my story About Links

Shaiful Azrie | 16 | Ampang | Sts | Aps |

Stalker.


Let's Tweet Yall :)


My Wish :).


Wishlist !!

Have a wonderful family & friend
Eat Sushi at Tokyo
Having Fun At Disneyland
Skydiving At Canada


Ask me anything :D






Remaja Kini

hey guys !! :D 

blog aku dah ade lagu .. hehe ....
mule2 aku gne scm music ... xpi 
aq xleyh tngok blog aq sendiri -..- , so aku ambek youtube player jee lah 
ok .. continue with daa topic :D


 bnyk mslah dlm dunia,
rmaja jga jdi mngsa,
sring di kutk dan dikata,
apa nk jdi dngn rmaja kita,
mcm-mcm diejek dn dicela,
bukn aku nk mngmpat atau mngata,
aku pn rmaja jga,
jngn ikt drah muda sprti mana kata orng tua2,
buang anak,lepak,maksiat dan sosial terlampau batasnya,
skap malu yg ada dicmpak di mna??
peliharlah akhlak kita
takkan seorng rsak,
smua nk rsak!
adat kita hrus dijga,
bukn kengkawan aku jer,
mlah 1dnia,
jgn ikt mreka,
cra mreka x sma dgn kita,
agama mngasuh kita utk mnjdi insn mlia,
tngkh laku prlu dijga,
nilai murni hars dipelihara
lagi satu aku nk cakap,
jdilh insn yg brgna,
jngn menyusahkn mak bapak kita,
dngrlh nsihat mereka,
kalau setkat nk jadi kutu,
terus terang aku cakap,
x pyahlh kau nk hdup lme2 :P
munyusahkn krajaan je,
aku tkderlh sebaik mna,
stakat nk jdi mnsia,
masyarakat msih bleh trima
(insya'allah)
hdup kita same je,
takde beza antara yang telah tiade,
takde beza antra bapa kedana dan orng beharte,
semua ketentuan Allah yang maha esa,....
jdi kpde kengkwn, jadilah owng yg bguna n bkn utk dipergnakn.
aku harap sume akan berjaya di dunia dan di akhirat!!! =)